30 sierpnia ICP Group obchodziła 10 jubileusz istnienia. ICP Group to Spółka działająca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży, w jej skład wchodzą: Incentive Concept, Live Markting Concept, Incentive Concept Poland oraz Pharma House Concept
„Od samego początku działalności naszej firmy, przybraliśmy kierunek, którego celem było wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności ” –Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP Group – „Z uwagi na specyfikę polskiego rynku, stosowaliśmy koncepcje oparte głównie na incentive travel, uzupełniając je z czasem o kolejne produkty dostosowane pod rosnące potrzeby Klientów. W tej chwili spełniamy marzenia naszych Klientów. Rozbudzamy emocje za tęsknotą , przygodami a potem je realizujemy. Cały zespół z pasją pracuje na to by programy motywacyjne spełniały oczekiwania, by wyjazdy były niezapomnianymi wyprawami w miejsca nie odkryte dotąd przez turystów a organizowane eventy autorskie i niepowtarzalne dostarczały wyjątkowych emocji.
Od 10 lat ICP Group pomaga firmom odnoszącym sukcesy osiągać doskonałe wyniki i założone cele biznesowe. Dzięki produktom i usługom Grupy Klienci celniej zarządzają relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz klientami, przez co stają się bardziej konkurencyjni, osiągając wymierne korzyści biznesowe.
ICP Group także od wielu lat z powodzeniem prowadzi akcje, związane ze Społeczną Odpowiedzialnością Biznesu (CSR). Angażuje swoich klientów w pionierskie projekty "Give instead of take", podkreślając obustronne korzyści zarówno dla uczestników wydarzeń, jak i dla beneficjentów. Na przestrzeni ostatniej dekady, ICP Group przekonywało swych klientów do wybierania scenariuszy wpisujących się w koncepcję CSR w kraju i na świecie.
ICP Group prowadzi kompleksowe projekty mające bezpośredni wpływ :
-
na zaangażowanie i motywowanie pracowników czyli na zmniejszenie retencji kluczowych zasobów personalnych i zachęcenie ich do poprawy wydajności,
-
na motywowanie partnerów biznesowych i zwiększanie efektywności kanałów dystrybucji, czyli na wzmocnienie sprzedaży oraz gromadzenie wiedzy o klientach i rynku
-
na inspirowanie i motywowanie sprzedawców czyli zwiększanie skuteczności sprzedaży i wsparcie dynamiki rozwoju,
-
na zdobywanie i przywiązywanie Klientów czyli na budowanie trwałych więzi biznesowych pozwalających na realizację planów sprzedażowych utrzymujących bądź wzmacniających pozycję rynkową.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/10-lat-icp-group